سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت ورق قلع اندود

قیمت ورق قلع اندود

 قلع اندود  شرکت فولاد مبارکه یکی از تولید کنندگان  معتبر در کشور  در زمینه عرضه  قلع اندود در  بازار  است.   ورق قلع اندود که نام حلب نیز شناخته می شود و یکی از ورق های پرکاربرد و پر فروش بازر آهن است .  این ورق  یک ورق فولادی کم کربن است که از یک  یک لایه پوششی از فلز قلع  تشکیل شده است  و باعث ضدخوردگی به فولاد می شود.

ورق قلع اندود دارای ویژگی‌های منحصربفردی است که آن را به یکی از پرکاربردترین ورق در انواع صنایع تبدیل کرده است. ویژگی‌هایی مانند : مقاوم در برابر خوردگی ، نازک و سبک ، غیر سمی ، قابل بازیافت به دفعات مکرر ، قابلیت چکش‌خواری و انعطاف پذیری بالا ، از مهم‌ترین ویژگی‌های ورق قلع اندود هستند. در ادامه بیشتر با خواص این ورق آشنا می‌شوید.

 پیشنهاد مجموعه توان کاوش شکیبا در زمان خرید ورق قلع اندود

ورق قلع اندود به عنوان یکی از ورق های با درصد پایین کربن در صنعت در نظر گرفته می شود. شما می توانید ورق قلع اندود را در ضخامت های 0.17، 0.18، 0.25 و… به دو صورت رولی و شیتی تهیه نمایید. از آنجایی که قیمت این محصول دچار نوسان می شود، بهترین راه جهت دریافت آخرین قیمت این محصول، برقراری تماس مستقیم با شماره 02167103 می باشد.

پیشنهاد مجموعه توان کاوش شکیبا در زمان خرید ورق قلع اندود

شما می توانید علاوه بر قیمت محصولات داخلی، قیمت محصولات خارجی این محصول را مشاهده و در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید. قیمت ورق قلع اندود در وبسایت توان کاوش شکیبا به روزرسانی میگردد. ورق های قلع اندود در بازار آهن به دو صورت رولی و شیتی تولید روانه بازار می گردند، قیمت ورق به دو صورت شیتی و کیلویی محاسبه گردیده و به مشتریان گرامی در پیش فاکتور اعلام می گردد. چنانچه مشتری این محصول هستید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02167103 تماس حاصل نمایید.